Wednesday 20 March 2013

lelaki huruf A


Assalamualaikum...
Ok aku tak tao nak setat macam mane. Yang pasti aku nak cite perihal lelaki-lelaki yang wujud sekitar aku.. ngeeee..
Kebanyakan lelaki yang datanggggg ... dan pergi... dalam hidup aku always huruf A!
Pergh! Hehe. acane ek boleh jadi cam gituh?
Suratan atau kebetulan??
Erm...
Ntah la. Nak kate suratan,ye jugak kan. Yelah kalaau suratan tu dah tertulis takdirnya Allah nak bagi aku jumpe ngan laki2 yang AAA je..
Kalau kebetulan pun betoi gak.. mungkin secara kebetulan je aku diketemukan dengan laki huruf A. Kan?
Tapi bagi aku hal ini adalah tersangat lah pelik nyeee n unik sangattt! Tak semua orang dapat jumpe laki atau rapat dengan laki atau syok kat laki yang hampir semuanya huruf A. Tapi aku dapat! Hiii.. bertuah2.. Alhamdulillah.
Maaf la aku tak boleh nak mention nama2 lakies lakies tersebut. Ye la,dorang bukan hak milik peribadi aku pun,just datang dan pergi dalam hidup aku.
Tapi antara semua-semua laki huruf A yang aku dapat(haha) ade la sorang mamat huruf A ni aku berkenan,haha. Tak maluuu!
Yang lain-lain tu sama ade cinte monyet-monyet comei atau dorang yang monyet-monyet kat aku padahal aku tak monyet-monyet kat dorang pun. Harap paham bahasa kiasan yang aku gunakan. Terima kasih.
Walau aku rasa pelik lah tersangat,tapi aku sonok. Sebab tu aku cite kat blog ni.  Kadang-kadang bila fikir-fikir balik macam tak caye pun ade. Ingat senang nak jumpa laki yg kebanyakannya same name iaitu bermula huruf A. Ermmm..
Tak kire la same ade nama asalnye huruf A atau nama samarannye ke,atau nama timang-timangannye atau name ucuk2 nye ke.. mesti huruf A! Tak tao la kenapa ALLAH takdir kan sedemikian rupa. Kadang2 aku jadi tak sabauu kot2 next day kalau dipanjangkan umur, ALLAH ketemukan aku dengan laki huruf A yg lain pulak. Haha. Teruknye perangai!!!
Kalau boleh aku list kan laki2 tersebut meme aku buat tapi disebabkan blog ni pun sebahagian internet kan, so bile sebut internet paham2 jela kan.. tak private pun! Mampus la aku kalau aku mention nama dorang hehe.
Ah tak kisah la. Aku tak berniat apa2 dgn post ni cuma aku nak luah je. Ape guna ada blog tapi tak cerita ye dak.
Hmmm, i think maybe it will be ok if i stop my writing at here. I don’t want to continue anymore because i don’t know how to stop it. Haha! 
Ok assalamualaikum. Thanks for reading. Ahaks!
Thanks ALLAH.

No comments:

Post a Comment