Sunday 10 February 2013

mahligai bernama cinta


Assalamualaikum...
Lirik lagu yang aku post kali ni memang aku dah minat lama dah.. ni lagu dari sebuah telemovie yang bertajuk “aku cinta padamu”. Pelakonnya lisdawati,hasnol rahmat n danny x factor. Cite ni aku first tgk waktu tu umur aku ermmm ntah tak hengat pulak dah. Tapi aku kecik lagi laaa.... kot.
Lagu ni,gila touching weh. Setacing jalan ceritanya. Serius ceritanya best! Kalau tak masakan aku boleh mengalir air mata bila tgk cite ni. Satu hal yang perlu diketahui,aku ni payah sikit nak mengalir air mata bila tgk cite-cite ni. Terutama kalau cite melayu memang takde feel nak teroyak. Tah ape-ape je dorang lakon. Nangis pun air mata palesu. Puiii. Ok la,setakat tu je. Aku cuma nak kongsi lagu yang aku suka je,hehe. ok wasalam
Thank you Allah..


Mahligai bernama cinta-farish

Pada mu kuserahkan
Suatu yang bernama
Cinta

Ku peluk jasad mu
Dalam bayangan
Biar tak terasa
Namun ku bahgia

Resah ku berlalu
Rindu pun bertakhta
Mengharap mimpi
Memutik kenyataan

Tersentuh dijiwa
Terkesan di hati
Kemelut nan melanda
Di minda ku ini
Ingin ku katakan tapi tak berani
Bimbang jika kau berubah hati
Menjadi benci

*Satukan dua jiwa ini
 Di mahligai bernama cinta
 Biar harus aku korbankan
 Kau lah segalanya

 Kasih dapatkah kau mengerti
 Apa yang tersirat dihati
 Bukan gurauan
 Satu kebenaran

Nyata impianku
Bukan khayalan
kesabaran kini
Ternyata bererti

Kesetiaanku
Telah dihargai
Ku janjikan kebahagiaan
Untuk selamanya

Tabahkan lah hati mu oh kasih
harungi dugaan
Ku tetap disisimu oh kasih
Usah kau curiga
Percayalah sayangku


No comments:

Post a Comment