Friday 18 January 2013

abe we ^_^

assalamualaikum ya habibi ya maulana,hehek

today i want to write about my owsemm abe we,kihkihkih
kalau takde 'dia' dalam blog aku ni,konpom2 blog ni bukan aku punya tao! dia? siapa dia? dia.. adalah...abewe...ececece.. 
ya!!! memang betul,kite terlalu minat kat dia.. cebabnye tite tute tenok die,bile tite tenok dia tite rase cuke lah,rase nak tenyummmm je,macam ni :):):):):)
 ok lah,tak mao maen teka teki ek,aku bagtao lah siapa 'dia' yang ku maksudkan..
                  jengjengjengggggggggggggggggggg

Saya dengan ini mengaku bahawasanya saya meminati dia-Khairul Fahmi bin Che Mat! muktamad! 
dont ask me why. because i dont know what the answer. yang aku tao aku minat sejak piala aff lagi. aku tgk dia tangkas gilerrrrrr. sampai pihak lawan macam nak nanges je sebab nak shoot je si pahmi ku sayang ni dapat tangkap bola dorang,huahuahua,padan muka kennnn..


actually aku tak penah minat kat mana2 nation player,so dia lah yang pertama,hehehe.
aku banyak nak citer pasal abe we ni,tapi bukan sekarang kot. aku nak g pasar tani nih ngan my bestttttttttttttt ever friend,hehehek.. ate dah ada kat kampung,kalau tak berjimbe bukan aku namenyew tuuuuuu... walaweh!

jap. jap. sebelum aku abehkan kata2 'ntahhapehape' aku ni,aku nak tunjuk gambar abe we yang owesemmm n hensemmmm.   nah hambik engkau~
 
  hehehe..
tengok tu! ada gambar waktu dia kecik. waktu dia machooo gila kan. waktu dia pakai lebai,hahahah. waktu jadi kartun pun ada,kehkehkeh. tengok waktu dia botak tu,omei kan? omeinyeeeee,kite suke cangat :)

maap lah,pada sape2 yang ter'view' blog ni (macam ada je nak view n nak bace T_T) yang meluat tgk statement aku ni,almaklum lah ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian,kalau dah minat tu,semua nampak indah. ini meme diri aku sendiri,aku minat dia,cara aku minat dia meme gini,ate nak buat macammana daaaa.. harap takde yang tak suka naa.. tak suka senang je,angkat kaki blah. opppssss

okehhh.. permulaan pasal abe we,berenti kat sini dulu okey.. nanti inshaa ALLAH ada mase lagi,aku cita banyak2 pasal abe we,huhu. 

last but not least,semoga ALLAH sentiasa bersama abe we ketika susah mahupun senang,dan semoga abe we tak lupa ALLAH yang selalu menjaga dia,ewahhh...aamiiinn..tataaaa
wasalam <3

No comments:

Post a Comment