Wednesday 9 January 2013

first post! walaaweh!!

Assalamualaikum! hihi..
this is my first post for my blog! setelah sekian lama menanti dan menunggu dengan penuh harap,akhirnya line wifi UMK asrama ni memberi keizinan untuk ku menge'post' ayat-ayat aku ni,haha. alhamdulillah!
actually ladies n gentlemen,i have nothing to say right now,this is becauseeee..aku tengah sebukk study titas ni haaa. esuk exam pulak,aiyoyo! tapi,tapi,tapi! aku tetap nak ambik kesempatan 'diberi izin post' ni dgn menge'post' sesuatu,hihi.. jengjengjeng...apakah?

nah ambik kau! (eh2 ganas nye aku ni,padahal nak post mende je,foyos jek -,-)


ngehngeh.. ayat kat atas punye laaa ganas semacam je kan,sekali post nye doa daaa.. terbaek!
kan da cakap awal-awal aku takde mende nak post,so aku pilih ni je.. ok la tu post aku yg pertama adalah doa bertemu Rasulullah. haa nak habaq mai sat..,ini doa aaa..wa punya kawan jugak ada kasi sama wa,itu nama sakina jugak laa. aiyooo manyak2 terima kasih la sama itu budak aa (kot2 one day kina bace post ni mesti dia tersengih sorang,hahhaha)

ok lah,gua chow dulu lah..rumates gua ni asyik menggangu gua nak post jek,tao tak kalian betapa SEGAN nye aku diperlakukan sedemikian rupa? T_T
tataaaaa...
wasalam..
see yaaa next time,inshaa ALLAH
senyum cikit :)

2 comments:

  1. tahniah...hehe...
    kite owg(mady,aini n aq) mmg suke nyakat ko..

    ReplyDelete
  2. hehehe.. tenkiu sudi baca post aku,hahaha.. nanti ada mase aku baca blog ko pulak,skang aku nak keluar sat,. rindu uollsss okeh! <3

    ReplyDelete