Sunday 20 January 2013

rumates yang merumitkan~

assalamualaikum..

hah! sekarang waktunya aku perkenalkan rumates aku.
rumates aku ada tiga orang..
pertama,Siti Madihah Ibnuataillah.
kedua,Aini Farina Mohd Pauji.
dan ketiga,Siti Noraine Abd Razak.


apa persamaan diorang???
ya... diorag mix jawa.
tapi aku tak -,-

jom tengok gambar dorang :)
ok.. ni madihah. kami panggil dia madi. aku yg start panggil dia madi cebab dulu aku ada kawan namanya madihah jugak n we called her madi too. thats all.
madi ni suka cakap,hahahaha. dia berasal dari penang. anak mami tuuuu.
erm,not single and not available,huahua.
madi ni nampak je macam 'garengg' sikit tapiiii i knew,deep in her heart she is soooo kindly person,eceh. (maaplah kalau bi aku tak btoi,haha!)
dia anak sulung. anak tunggal perempuan. n anak pembantu setiausaha sulit menteri di pulaupinang tu. kalau tak silap aku lah. hehe.
pergh! gempak tak? gempak tak?
madi kosnye SAL@usahawan logistik

ok next!!!
 
ni aini farina mohd pauji..
berasal dari selangor.
dia ngan aku tak boleh berjumpa!
mesti nak gaduh munye!
macam anjing(aini)n kucing comei(akuletu)
tapi dia ni ada angin monsun barat daya n monsun tropika
tapi bila bab nyakat aku
nombor satu kau ye joyah!
apepun kau sahabat ku kau teman sejati,hihi
kos SAK@ usahawan perdagangan

ok last but not least... jengjengjenggg
ketepi ketepi..
siti noraine abd razak in the house!!! hehe
dia berasal dari johor.
kekasihnya bilal,eceh nak jugak fofuler pakwenye :P
ain ni kakak sulung gak,takda adik laki. lebih baik takde weh,anak laki ni susah!sayasuka manja2 ngan ain sebab ain lemah lembut n suka manje2 kan kita,hihi.
lagi satu ain suka buat aku terasa geli geliman. aku ni tak boleh orang romantik sikit aku geli,hahaha.
lupa nak cakap,dia kos SAW @ usahawan kesihatan.
dia ada blog. lupa dah nama blognye,hehe. ada waktu lapang,lawat la blognye.
tak silap aku hari ini milik aku kan nama blognya??  alah carilah nanti okeyhhh


siapa pun diorang,aku bersyukur jumpa diorang.
actually before datang umk,aku memang dah doa semoga aku dapat rumate melayu,hahaha
n rumate yang baik,boleh bg aku pengaruh yg baik,dapat terima aku seadanya n positif lah.
alhamdulillah ALLAH ketemukan kami berempat.
semoga berkekalan persahabatn kita kan???
aku sebenarnya rushing ni,aku ada hal nak buat
nape ha? tiap kali aku tulis blog je aku mesti tgah rushing,adeiiii

ok la
sampai sini je
nanti ada masa 12,13 jam aku citer lagi pasal rumate2 aku..inshaa ALLAH
see ya
wasalam


love korang!


 

No comments:

Post a Comment